Alsof ik naar huis kom... - Reisverslagen van Gerald De Tru Ofso - WaarBenJij.nu Alsof ik naar huis kom... - Reisverslagen van Gerald De Tru Ofso - WaarBenJij.nu

Alsof ik naar huis kom...

Na ongeveer 3 jaren terug te zijn in Nederland begon het de afgelopen maanden toch weer te kriebelen en kon ik niet meer op dezelfde plek rond blijven hangen....
De laatste twee weken toch maar weer even de lijntjes uitgegooid in Ierland en op zoek gegaan naar een leuke Dutch Native speaker job.
En JA hoor!!! Het was meteen raak bij National Pen in Dundalk! Afgelopen maandag via Skype een zeer leuk gesprek gehad met Susan van recruiting en een uurtje later belden ze me alweer op dat ze me de baan wilden aanbieden! Wat denk je?
Ik heb een gat in de lucht gesprongen uiteraard!
Volgende week zondag 2e Pasen vertrek ik dus naar mijn geliefde Ierland!

Tot snel!

Recente Reisverslagen:

Gerald

33 Brabander & Levensgenieter Singing-Sports-Food-Travel-Music Account Manager at National Pen Ireland

Actief sinds 17 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 331

Voorgaande reizen:

27 Maart 2016 - 27 Maart 2017

Alsof ik naar huis kom...

Landen bezocht: